piątek, 1 sierpnia 2014

ProBux - Zarabianie nawet 100 złoty dziennie !

ProBux, to serwis PTC, czyli serwis który płaci za klikanie w reklamy :)

Dziennie można spokojnie wyciągnąć około 20 groszy.
Potem kupuje się refflinków, którzy za nas pracują !

Ja mając 240 refflinków (ok. 60$) zarabiam dziennie ok. 12$, i codziennie dokupuje nowych.

Nie wpłacałem, nic! Przez pierwsze 4 dni po prostu klikałem w reklamy :), i kupiłem pierwszych 3 poleconych, którzy dla mnie pracowali.
Dodatkowo zaprosiłem kolegów :)

---------------------

Okej - Zacznijmy od rejestracji.

Kliknij >TUTAJ< aby się zarejestrować.










Po potwierdzeniu e-maila i wejściu do serwisu wyświetla nam się strona głowna.
U góry mamy cały panel, jest nasze konto (My Account) oraz najważniejsze drugie czyli Pokaż reklamy (View ads).

Klikamy w View ads i mamy reklamy o wartości 0.001$ (najgorsze) i na samym dole nasza podstawa czyli reklamy po 0.01$.

Reklamy regenerują się co 24h.

I teraz drugie najważniejsze okienko. Wchodzimy kolejno w My Account i po prawej stronie w panelu Rent Refferals.














Tam po uzbieraniu 0.60$ możemy kupić pierwszych poleconych(3).

Potem za 1$ 5 poleconych itd. aż do 100 poleconych za 20$.
Możemy kupić od razu poprzez serwis PayPal :)
Na tym polega całe zarabianie na ProBux.com, polecajcie znajomym, aby sami zarabiali z waszego reeflinka !

Powodzenia, Paweł.

Brak komentarzy: