poniedziałek, 14 lipca 2014

Inwestycja w GoldenChase - 200$

GoldenChase... Jest to HYIP.

Zainwestowałem tam jakoś 2 tygodnie temu 33$ na próbę. 
Na razie wszystko idzie dobrze. Mój dzienny zysk to ~0.50$, nie wypłacam, lecz re-inwestuje wszystko.

Do końca tego miesiąca mam zamiar re-inwestować, a potem zająć się wypłacaniem. 
Powinienem już mieć na końcu lipca przychód 1.10-1.30$ (nie liczyłem dokładnie), i powiększać go codziennie.

Jest jednak pewien dylemat... Kusi mnie by wpłacić 200$ (600 złoty) do GC.
Gdybym wpłacił 200$ miałbym już dzienny zysk 2.29$ i powiększać go co 3 dni o ponad 0.25$ !
Wyszedł bym na prostą w następnym miesiącu i zarabiał ponad
Jednak 600 złoty to trochę kasy, gdyby serwis padł byłoby słabo...

Jak myślicie powinienem zainwestować ? Przemyśle to :)
Łapcie screeny moich krasnali - Jeśli kogoś interesuję zarabianie tam łapcie link do rejestracji : >TUTAJ<



Brak komentarzy: